6.3.09

Flygande blomkrukor och jag har inga vänner och min pappa brukar slå mig.

Galen dag hittills och hur ska då kvällen bli... börjar faktiskt se fram emot lägret lite nu, om bara JonnaDonna hänger med som hon vägrar! Så liksom daah inge snelhest precis!
Hade i alla fall engelska imorse alla satt och prata om annat så jag jobba som en tok, vet inte varför men det kändes bra. Hade spårtid efter det och då gick Helena och Malin igenom våra uppgifter vi ska göra på måndag istället för lektion, börjar ju då tio i ett NAJS!
Vi såg också på en film, Bullen eller något helt sick den hörde till biologin så slapp biologin. Lunch sen åt och sen vandra jag och Par I A till ICA, som vanligt haha! Shoppa loss och gick sedan och prata med JonnaDonna ett tag. Blev sedan att plugga svenska, SNARK! Hade i alla fall so lektion efter det, skulle ha På spåret, och som vanligt var jag med Jimmy och vårat motto blev som vanligt, vi ska komma sist. Även Amanda och Johannes var med oss. Men som vanligt vi fjantar oss och skojar till det och lyckas då komma lika med Linnéa, Elin, Adnan och David. Dags för utslagsfråga, efter mycket krig och med hjälpa av Mikael så vinner vi ju, så klart!! Haha. Vi fick vårat pris, en godis påse, och jimym sprang iväg. Springer till fönstret och kastar ut hela påsen! DUM I HUVUDET, men smarta jag tänker va fan jag hoppa efter så ut genom fönstret ska jag och det snabbt. Så snabbt att jag sparkar ut blomkrukan som flyger iväg med mig efter. Tar godis och står och frestar alla. Men Jimmy kommer efter springer in i skolan igen och ser att massor av andra står och håller för klassrums dörren, lugnt för mig och Jimmy som sätter oss och äter godis. När vi sedan öppnar dörren är alla borta, förutom Johannes och Amanda så vi sätter oss och äter våran vinst.
Gick seda och prata med JonnaDonna igen, galen humor! Knäppa är vi står och bryter ihop och ja jag vet inte riktigt är allmänt psyk. Helt plötsligt får jag ur mig "Jag har inga vänner och min papa brukar slå mig". Och tydligenn var det jätte kul så Jonna viker sig av skratt och blir som tokiii, haha du är sjuk men jag älskar dig!
Går i alla fall till idrotten sen, inge kul spela basket och gick sedan på knäna vet itne hur man ska förklara men man sätter upp benen i skräddare över varandra och går, jag är psyko jag vet! Haha hade i alla fall lite kul då. Satt sedan och prata med Jeppan ett tag sedan svenska. Hade diktamen eller vad det heter, helt borta lärare sitter och kollar upp alla ord i mobilen så de blev rätt, haha! Tog sedan sällskap med Jesper en bit och prata om massor, är glad att du är tillbaka!
Ska väl packa nu och sen blir det Finnåker, orkar itne egentligen men vad gör man inte för gud.... he.
Skriver när jag kommit hem och jag fortfarande lever, haha!

PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar