28.3.09

Hemma bra borta bäst!

Så nu är jag tillbaka i snöiga Sverige. Kom tillbaka till Västerås vid halv 12. Hoppade in i duschen och sedan hamna jag här. Blir nästan som tårögd när jag tänker på att det roliga nu är över!
Haft en helt underbart bra vecka, helt otroligt hur bra den varit.
Jag älskar min mamma och pappa, mer än jag älskar någonting annat på hela jorden!
Men jag har längtat hem massor också. Längtat efter Robin. Som jag ska träffa imorgon, äntligen.

Har hunnit tänka på så mycket den här veckan. Tänkt på att jag saknar sommaren när det var jag och Antonia, jag saknar att umgås med Jesper Flytström, jag kom på att det är Jimmy som får mig gladast av killarna i skolan och att han är min bästa bror, paria är den sötaste jag vet, Jonna är den roligaste jag vet, jag saknar mig och Rebecca som det var förut och massor av annat.
Skriver allting jag gjort under vecka för det orkar jag inte nu haha.
Ska sätta mig och kolla igenom alla bilder och drömma tillbaka.

PUSEN MED ET S

1 kommentar: