16.3.09

pizzor i stora lass och sprängande huvud

Skolan började vid 10 över 9, vi skulle göra pizza. Varje grupp skulle göra en pizza var så skulle man smaka av alla och jämföra. Riktigt gott var det faktiskt, jag som inte tycker om pizza haha! Lunch efter det, helt sjukt haha jag älskar mina flickor. Hade matte sen, humöret sjönk på stört. Inte pga matten utan andra anledningar, tänker inte berätta. Spanska sen, haha bättre humör där tack vare min älskade bror, Jimmy vet inte vad jag skulle gjort utan dig. Virgina var inte där så ajg och Jimmy smög ut ett antal gånger haha vi är sjuka. Sy slöjd sen, snat klar med min tröja najs!! Åkte sedan hem och skulle ladda för träningen men blev ändrade planer skulle åka och simma med mamma istället. Blev inte så heller eftersommitt sprängande huvud kom tillbaka, som vanligt. Orkade ingenting och var helt borta. Åt sedan och huvudet började bli lite bättre. Bestämde mig för att gå upp till gården en stund. Haha galet där, men kul. Men även där sjönk humöret bara allt mer hela tiden. Men tack till Sparris och Lavén som vet hur man räddar mig! Gick sedan hem och pratade med dom två under tiden. Och när jag kom hem var det nästan direkt i sängen.
Orkar inte skriva så mycket mer är inte alls på skriv humör.
Studie dag imorgon i alla fall, skönt!

PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar