19.3.09

sista dagen innan Lanzarote, OHYEAH!

Solen skinner och strålar och jag strålar lika så av glädje, haha. Fint där men men! En helt toppen dag i skolan varit på suveränt humör hela tiden!
Började med engelska och muntligt prov. Gick inte så jätte bra men THAT'S LIFE! Haha. Hade teknik efter det och jag skulle bara hämta en limpistol och då var den sönder men Georg tyckte jag kunde laga den. Så jag satte mig och skruva och drog och ändar lite och till slutet av lektionen var limpistolen hel igen! Plus i kanten på mig där då. Förlåt tjejer för att jag inte hjälpte till med vårat jobb, men ni vet hur jag är. Finns det en möjlighet till högre poäng så, ja tack här är jag! Haha.
Spanska efter det, JOBBADE faktiskt helt oootroligt haha. Men nu ska jag faktiskt fixa allt i skolan.
Lunchtime efter spanskan och jag och Paria skulle äta på pizzerian, trevligt värre! Fick sällskap av Multala och Viktor. Knäppa, jo tack, men kul att lyssna på deras samtalsämnen haha. Satt sedan ute ett tag men min älskling, Jesper, Henke och Oscar innan jag och Jesper kila iväg till matten. Satt fast med en uppgift halva lektionen. Men hihi jag ligger ändå före. MOHAHAHA! Gick ut en stund med grabzen efter det. Haha vad skulle jag göra utan er. Hade sedan so, var i min egna musii/Lanzarote värld. Jag och Jonna var ute på en liten promenad i skolan också, haha! Jag älskar min JonnaDonna! Jimmy och jag hade ju lite krig sen, åsnan måla på mig och då blev jag inte glad. Jaja gick sedan och tog farväl alla haha. Cyklade sedan hem och började packa.
18 timmar kvar!!!!!!
Kan knappt vänta, vill bara ner dit nu sola, bada, gå på stan och ja allt möjligt! Tänker mig det framför mig, imorgonom ett dygn har vi nog preics packat upp, är ute och kolla runt och åh vad jag längtar!
men kan fortfarande inte släppa tanken på att Robin åker sen... bli tokiiiii! Vad ska jag göra en hel månad umgås ju nästan bara med han eller hänger på gården. KULLIV! Rättare sagt inget liv! KULJUL! Jaja haha jag är gald i alla fall. Han kommer ju hem sen i alla fall, och den som väntar på något gott väntar aldrig för länge mohahah!
Nu ska jag ta det lugnt en stund innan mamma kommer hem sen ska jag väl packa det sista sen till Robin en stund, sen kanske tjejgruppen och ja sen så ska jag väl "sova". Som jag inte alls ska jag gör för jag ska vara vaken hel natten istället. Haha!
Jag skriver nog KANSKE något kort innan jag åker, annars hör vi om en vecka! Kanske innan men får se om jag orkar leta up en dator.

PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar