3.3.09

½ liter glass och desperata hemma fruar

Tidig morgon idag, började 10 i 8 inte det roligaste men vad gör man inte för "älskade" skolan!(?) Vi bakade i alla fall amerikanska pannkakor. Haha skulle nog varit gott om jag inte är så sämst på att grädda pannkakor. Brände alla så nästan brandlarmet gick. Linnéa som gjorde en sån bra smet så förstör jag allt, haha! Jonna som alltid kommer sent höll sig till traditionen och gjorde även det idag, grattis haha! Ja jag som inte tyckte om bränt försökte då ta bort det brända på pannkakorna, det gick inte snabbt och gick inte bra men resultatet var gott!
Hade sedan so och det blev det inget av så jag och Par I A gjorde klart hk grejen från igår. Hann inte klart så fick springa till svenskan. Ligger ju inte lite mycket efter! BRA JOHANNA BRA!
Lunch sen i alla fall satt med Par I A, tallen, joel och dj luke haha! Gick sedan till ICA och köpte ett packet glass. ½ liter glass och jag tryckte i mig det på en halv timme ännu en gång BRA JOHANNA BRA! Ont i magen johanna ont i magen! Hade i alla fall engelska sen och kollade klart på ICE AGE 2. På något sätt fick jag inget blod till foten och tappade helt känseln. Jimmy skulle prova om det verligen var så så han ställde sig och hoppa på foten, kände ingenting alls. Förens efteråt!
Inte så skönt men sånt är livet. Hade idrott och jag skulle inte varit med men ändrade planer de skulle ju hoppa studsmatta så jag var ändå med. Hade matte sen och satt mest i min egna värld som vanligt.
Åkte sedan med Robban till han. Kolla på tv och bara tog det lugnt. Sen skulle han på träning så jag drog hem. Möte mamma på vägen hem så åkte med henne och lämnade ett brev. Sedan hem och kollade på tv och sedan åt. Slockna sedan efter maten eller ja jag somnade i alla fall. Fick tydligen inte sova för mamma så hoppade in i duschen och nu efter det hamna jag här. Kollar på desperata hemmafruar och äter glass. Ska snart dricka te och sen blir det sängen för min del. Annars kommer jag aldrig orka med att åka till Stockholm med världens bästa Amanda och världens bästa mamma!
Skriver kanske inte imorgon men då skriver jag på torsdag i stället!

PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar