11.3.09

Om världen går under går jag över.

Svenska första lektionen och fortsatte läst i boken, eller läste och läste...HEHE! Emilia den åsnan prata ju på som en galning så läste 3 meningar! Spanska efter det och prov för min del, gick riktigt bra! Kanske kan fixa till mina betyg nu. Första teknik lektionen efter det och satt och planera vårat arbete, ska bygga något hus. Kommer nog bli bra om det blir som vi tänkt oss. Lunch efter det, jag och Paria hade bestämt att vi inte skulle till ICA så vi passade på att äta mycket. Bild efter lunchen och jag satt och rita för mig själv. Skulle rita en bild på mig själv och såg ut som ett mongo, tycker synd om folk runt omkring mig som får stå ut med att jag är så ful, haha! Sen kan jag inte rita heller så. Jag och Paria gick sedan och satt och prata med Daniella, Isabella, Merve och Tom haha sjukt men sånt e livet. Matte efter det, går så grymt bra helt otroligt. Hemråd sen inte så mycket att säga där. Stannade kvar i skolan ett tag sen innan jag gick till bussen. Fick vänta i nästan en halvtimme, KALLT!!! När jag väl kom hem somna jag nästan direkt. Skulle åkt på träning men vakna inte i tid så blev inget av det.
När pappa väl kom hem åkte vi och kolla tapet, blir en jätte snygg nu, tycker jag i alla fall ingen fototapet men ändå. Fortsatte sedan till IKEA, köpte olika hyllor och sånt till garderoben och kollade sedan efter en stor tavla till min väg. Hittade några men ska fortsätta kolla runt på andra ställen. Gick sedan in på MAXI och köpte köttfärs och lite annnat.
Vi åkte sedan hem och började laga mat eller ja jag gjorde köttfärssåsen och pappa pastan. Blev jätte gott och bra. Riktigt trevligt att laga mat ihop och sedan sitta ner och prata och äta bara jag och pappa. Händer nästan aldrig. Vi började sedan sätta ihop hyllor och sånt och jag skulle ha börjat sätta ihop en sko hållare men det var fel storlek. Så blev att sätta ihop lådorna istället.
Började sedan kolla på grey's anatomy och gjorde matte läxa. Robban ringde sedan så prata med han en stund.<3. Efte det var det dags att borsta tändern aoch hoppade sedan ner i sängen. Kollar nu på busted och ska snart kolla scrubs en stund och sen sova.
Skriver imorgon.

PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar