14.3.09

sooovande och pratstund

Är jätte trött och har ont i magen så blir kanske inte ett jätte långt inlägg men skriver väl lite grann innan jag somnar. Förstår inte att jag är trött även fast jag gick upp vid halv 2. Var jätte trött och kunde verkligen inte komma upp innan det. Åt frukost och fixade mig innan jag kila iväg till bussen vid halv 3 tiden.
Åkte ner till centralen och byte sedan buss till Skultuna. Kom fram vid 3 tiden och jag och Whilliam satt igång och prata på som tusan som vanligt. Jag älskar dig verkligen lillebror vet inte vad jag skulle gjort utan dig! Jag, Whilliam och Johan tog sedan bussen till stan. De hoppa av vid Rudbeck så jag fortsatte själv ner till stan. Där träffa jag Oscar, Moa, Daniella, Fanny, Emilia, Rasmus och Mergim. Stod och prata med dom och lite sånt innan 92an kom. Jag, Oscar, fanny, Emilia och Rasmus tog sedan bussen till Bjurhovda. De hoppa av vid konsum och jag fortsatte hem. Nu sitter jag och väntar på mat och sedan blir det väl upp till gården en stund om nu inte Robin svarar. Jag kanske skriver något senare.

PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar