18.3.09

solskenet kommer närmare.



Vilken underbar dag! Eller ja hela dagen har ändå inte gått än.
Hade svenska första lektionen, skulle läst till sida 75 i boken, jag var på sida 25, hihi busigt av mig! Men skit samma kan hela boken utan till. Spanska efter det, troligtvis ett MVG här dåe. Lönar sig att lägga ner lite tid på skiten, haha. Teknik efter det, vårat hus kommer kanske inte bli så bra ändå men sånt är livet. Haha, jag bryr mig inte så mycket. Lunch sen jag och Paria gick och satte oss utomhus en stund. SÅ NAJS! Strålande sol, bra musik, Paria bredvid mig och ja helt toppen. Sverige är nästan som Lanzarote, haha. Kanske inte riktigt men nästan. Bild efter det och jag fråga vad jag hade för betyg. Fick till svars att jag hade VG så fråga vad jag skulle göra för att höja mitt betyg till MVG. Då blev hon tyst kunde inte komma på något så antagligen får jag väl MVG, hihi. Mattematik efter bilden och jag är grym,, mohahahahaha! Ligger typ 2 kapitel förre för att jag jobbat som en tok innan jag ska åka så jag slipper jobba när jag är på Lanzarote.
Gick sedan och prata med min älskade JonnaDonna ett tag sen och byte tillbaka jackorna. Åkte sedan hem i det underbara vädret! Min älskade Robin ringde nyss så kvällen blir att spendera med han, mysmys.
Ska snart till stan med min kära moder och shoppa lite innan träningen och sedan träning.
Ska väl försöka packa lite också.

PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar