5.3.09

sovmorgon och garderob-koll

Kvällen igår var verkligen otrolig svårt att smälta det fortfarande. Spelades en jätte bra låt när de dansade och blev som kär i den och lyckades hitta den på you tube idag. Adele - Hometown Glory min nya kärlek säger jag bara!
Ja i alla fall började föreställningen med lite skräck scener men sedan massor av dans. I slutet fick vi i publiken också vara med och dansa i SKUM! Så otroligt roligt var det helt obeskrivligt! Blir nog till att åka tillbaka och se en till föreställning. LÄNGTAR!
Sen imorgon är det ju bara 2 veckor kvar till kära Lanzarote också, NAJS! Skönt och komma hemifrån ett tag.

Dagen idag började i alla fall med att mamma fixat sovmorgon till mig, hihi! Gick upp vid 9 och mamma kom och hämta mig vid halv 10. Vi åkte iväg till kvinnoläkarna och pratade massor. Fick göra ultraljud och nej jag är inte gravid för hon skulle typ kolla på äggstockarna inget annat haha!
Efter det åkte jag och mamma hem och hämtade en tröja åt mig och efter det skjutsa hon mig till skolan. Möte min lilla Par I A där så gick vi och åt och sedan till ICA. Hade matte efter lunchen vet inte vad det är med mig tror jag håller på att bli sjuk. Satt och typ inte ens orka lyfta på armen eller någonting alls sär jo jag vet att jag är! So efter det kollade på någon dålig film och jag fick massage av Sebbe hihi. Service jag har i skolan sersöst haha!
Blev hämtad av pappa när jag slutat så åkte vi till Colorama och kolla på tapet, blir nog den där sten stranden, men den var jätte fin! Vi fortsatte sedan till IKEA och köpt garderob najsigt, tror rummet kommer bli riktigt bra.
Åkte sedan hem och jag skulle gått till Robin men sen kunde inte han eller något så ska väl kolla på tv och göra läxa eller något.

Drar till Finnåker imorgon med konfan, blandade känslor inför det men men blir säkert kul.
Skriver kanske sen om jag orkar.


PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar