12.3.09

matkärring

Engelska första timmen skulle bara skriva ut våran ordbok sen fick vi sluta, najs! Fysik efter det, var lite små borta ett tag men sen satte jag igång och jobba som en galning. Vårat hur kommer bli såååå fint. Spanska efter det jobba lite gran och var lite borta också. Lunch efter det jag och Paria gick till ICA och pizzerian för att göra hemkunskaps läxan. Sen skulle vi vara matttanter. Kul att alla ska kladda så mycket. Goofy och Lillis ska ju hälla ut all soppa på bordet och ja jag vet inte vad. So sista lektionen och jag somnade, BRA JOHANNA BRA! Sen efter att stått och segat i en halvtimme med Jonna Rasmus och Sofie så GICK ja jag GICK hem, helt otroligt! Var så trött när jag kom hem så jag gick och la mig. Somnade och sov bort halv konfirmationen så det var ingen idé att gå dit när jag väl vaknat. Satte mig och åt lite med mamma och gjorde sedan svenska läxa.
Vid halv 8 vandrajag sedan upp till gården. Var bara jag och Paria på tjejgruppen så vi fick göra armband, riktigt skönt att bara ta det lugnt. Satt sedan kvar på gården till halv 10 och gick sedan till busshållsplatsen där mamma hämta upp mig. Vi åkte ut till hälla och köpte lite om sen hem. Ska äta upp mina plättar nu sen sova.
Bilden visar först när ajg gjorde köttfärsås igår, längst upp till vänster var jag itne så duktig precis men resultatet till höger blev ju lite bättre. Sedan längst ner till vänster är bild på min och Jonnas mögliga kaka som inte är möglig bara lite missfärgad. Sen längst ner till höger är mina perfekta plättar!


PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar