5.3.09

kan inte säga att jag är besviken,
inte ledsen heller
vet inte vad jag är.
jag vet att du har fullt upp och vill lägga ner mycket tid på annat.
jag är inte van med något sånt och då blir jag lättare sårad.
men jag blir starkare, varje dag blir jag starkare.
du stärker mig hela tiden.

men jag är för svag för stunden. för att våga tro på allt du säger.
jag försöker verkligen, det gör jag. men något säger mig att det inte är sanning.
jag vet inte vad det är och jag vill inte tro det. för på något sätt vet jag att du bara är ärlig.

men du är svår,
borde finnas en bruksanvisning för dig, skulle hjälpa mig en hel del.
men det finns det inte så jag får bara fortsätta försöka.
för en dag, en dag
vet jag att jag kommer vara starkare än någonsin
och då tack vare dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar