30.3.09

psykon

Dagen börja riktigt bra. Hk och fick träffa alla igen åh saknat Paria Linnéa Elin Madde Josefin Amanda Johanna och ja alla speciellt tok Marlon haha. Hade hk prov i alla fall skulle laga mat. Haha alla vi är sjuka som hade det. Alla står knäpptysta och bara stirrar på varandra och jag kan ju inte vara tyst. Haha! Men blev ganska bra förutom attt alla typ gjorde fel men men! Hade lunch efter det men gick till mina älskade pojkar haha som är knäppar men men. De hade träslöjd så jag joina dom där. Gick sedan och åt med massa och min saknad Rebecca! Fortsatte sedan till centrum med Jesper och Jimmy och sedan till bibiolteket. Massa där var där en stund innan vi gick till skolan och ajg satte mig och prata med min JonnaDonna<3<3<3<3 Som jag för övrigt älskar mest så det så.
Hade matte sen, var lite små tjurig vet inte varför men men. Gick och prata med Mariam och Sara sen, haha GIRLPOWER. Ni är bra tjejer. Hade spanska sen men jag hade bättre saker för mig att prata om haha! Hade sedan syslöjd haha sjuka lektioner som vanlit och Jonna gjorde oss sällskap. JOHANNA + JONNA = galet hahaha!
Ahja skjutsa sedan hem Paria sötnosen inna jag åkte hem och fixa till matchen med killarna.
Hämtade upp Josefin och åkte sedan till nybygge. JAG ÄLSKAR HANDBOLL. Gick inge bra för oss först men bättre oss. Gjorde faktiskt två mål lite små stolt hihi!
Åkte sedna hem och då hamnade jag här. Borde plugga som fan men orkar inte och tänker inte göra det heller haha.
Får mina omdömen imorgon får väl se hur mycket mer jag måste lägga ner på att bättra mig. Jaja sen blir det träna för min del.

PUSEN MED ET S

1 kommentar: