14.3.09

slagsmål, björn bröder och fikastund

Ligger här i min säng, som egentligen är min brors eftersom mitt rum inte är klart än. Men snart så inte mycket kvar nu! Ligger i alla fall här med min chiquita smoothie med ananas och banan smak och äter på mitt godis som är kvar från förra helgen, hihi. Äter knappt godis längre. Eller jo det gör jag, alltid i skolan och som Rebecca sa innan idag, du har ALLTID godis i din jacka. Jag faktiskt 20 över 9 istället för 20 över 8, haha. Hade i alla fall spårtid första lektionen. Satt och gjorde klart svenska uppgifterna så nu är jag äntligen ifatt när det gäller det men ligger nu efter i det nya "projektet" i svenska, BRA JOHANNA BRA!
Jag, Paria och Jesper gjorde sedan lite på hemkunskaps läxan innan vi sluta. Vi hade då teknik efter spårtiden. När vi kommer dit så får vi höra att läraren vi har (som för övrigt är/var världsmästare i pacman) vill utmana klassen och om vi vinner över han bjuder han alla på glass. Så vi hade turner(hur stavas det?) idag och jag låg ju bäst till, ofc! kommer säkert hinna somna innan jag skrivit klart hela inlägget även fast jag hade sov morgon idag, EN HEL TIMME! Otroligt. Började Lunch time efter det, hamburgare inte i min smak men det var däremot bara brödet. Jag och Paria gick till ICA en stund och köpte godis och dricka sedan till so lektionen. Skulle bara göra ett papper sen skulle han bjuda på fika, NAJS! Men jag och Jimmy börja bråka om min dricka och han sprang iväg. Jag som inte orka sprigna tog upp hans mobil och skrek; " JAG TVEKAR INTE, JAG KASTAR!" och ett två tre, så flög mobilen in i vägen istället för i Jimmys huvuud som den skulle gjort. Hihi, busigt av mig den startade aldrig igen, R.I.P JIMMYS MOBIL!
Går nu under namnet mobil dödare... Vi fick i alla fall vårat fika till slut, eller ja. De andra fick men inte jag eftersom att det var ägg i, KULJUL!
Idrotten blev helt sjuk slagsmål vatten krig och ajg vet inte vad kaoskaoskaos! Hade ingen svenska sen så jag, Robin och Rebecca som också kommit gick hem till mig. Började kolla Björn Bröder. Sen kom Simon och dryga och ja var allmänt dryg. Var hos mig till någon gång och gick sedan till gården. Tråk där då så jag och Rebecca gicck hem till mig och åt. Mys med mamma och pappa kolla lets dance. Gick sedan upp till gården igen, KAOS men kul. Haha galet vare men jag älskar er allihop som var där. Rebecca drog vid 10 och jag gick tillbaka till gården och kolla lets dance med Sara, Aras och Dennis. Skulle sedan gått hem men var så trött så jag inte orkade. Stannade en extra stund men vandra sedan hem med min LOKA citron som jag tiggt mig till av Henke. Kom hem och tog bort sminket and that stuff och sen hamna jag då här, i sängen med datorn i knät.
Väntar på att Whilliam ska komma till datorn så vi kan bestämma om imorgon.
Nu är jag jätte trött och vill bara sova. Fast har mer än halva smoothien kvar... kanske borde dricka upp den.
Om en vecka är jag på LANZAROTE!
PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar