17.3.09

sssssssovmorgon

Klockan är kvart över två och jag sitter här och äter frukost. Somnade inte ens sent igår kvart över 12 eller något och har sovit fram till klockan 2. Men har inte velat gå upp. Grymt äckligt dåligt humör, känner mig helt krossad, känner att jag inte orkar någonting alls och ja är bara så grymt jävla trött på i princip allt. Ska bli så skönt att åka iväg bara vara för mig själv. Men tanken på att robin åker sen gör mig rädd. men det är väl sånt man överlever det med. Kommer inte precis dö. Åh vill egentligen bara fortsätta sova slippa vara vaken, vill inte ens ha studiedag vad ska jag med det till? Sitta här och glo tills träningen börjar och sen när träningen börjar så komemr jag ha fått ont i magen säkert som vanligt. Fattar inte varför jämt när jag väl ska börja byta om till träningen så börjar jag må dåligt, riktigt dåligt. Så jag kommer väl sitta och glo hela dag, KULJUL!
Sen har jag funerat på Åre resan om jag ska med ellerinte och om ajg ska på Irsta blixtne eller inte, jag har kämpat så mycket för åre och det är kanske sista cupen med laget. Men känns som att jag hör hemma i laget längre, som att dom har sitt och jag bara är den där maskot en som ändå inte gör så stor nytta någonstans. Jag älskar att spela handboll och vet hur bra jag skulle må av att spela cupen. Men jag älskar att åka skidor och jag har lovat så många att jag ska åka med. Så ja jag vet inte, önskar jag kunde åka med robin istället så sliper jag vara kvar är hemma alls. Men det skulle jag inte få för honom. Ahja, nu ska jag dra på smilbanden och stirra in i vägen hela dagen, MUMS något jag ser framemot:s snark

vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar