4.3.09

Inga glada miner och fjäskande lärare

Skola idag, som vanligt. Svenska först, kul att jag ligger efter fortfarande kommer aldrig hinna bli klar|-) Efter det var det spanska och Virgina fjäska hur mycket som helst bara för att min pappa var där. PALLA! Satt i alla fall och plugga till provet. Efter det var det biologi, kaos alla är sjuka i huvudet, jappjapp. Lunch efter det satt med boysen och Par I A. Gick sedan till ICA och då sjönk humöret. Tänker inte skriva varför men den gjorde det i allla fall. Trött på negativa kommentarer och ord som sårar mig utan att ens du lägger ner tid på vad du faktiskt sagt.
Jaja hade bild sen min egna värld där då. Men det är fint, matte sista lektionen gick helt okej, blev såklart mycket ritande i boken också men annars så. Åkte sedan hem direkt och nu sitter jag här vid tv;n med datorn i knät. Ska väl snart fixa mig lite sen blir det till att åka till Stockholm med mamma och Amanda.
Skriver nog imorgon om hur det var på Bounce.

PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar