1.3.09

Bybor och bullar i soppan.

Gårdagen fick ett snabbt slut och jag hade aldrig tid till att skriva så får väl bli som vanligt att jag skriver idag!

Gårdagen;
Som alla andra morgonar(eller vad säger man?) vaknade ja gupp till Collide och snozade i faktiskt bara en kvart, rekord! Gick upp och tog en snabb dusch, älskar't det får mig att vakna till liv haha! Åt frukost och satt och pratade med mamma ett tag, sen blev det till att fixa sig snabbt och sedan åka ner till stationen och möta Becczan. Tog ut pengar och köpte biljetter. Tur som vi hade stod tåget redan inne på spåret så det var bara att gå och sätta sig. Vid kvart i 12 började tåget rulla mot Hallsta. Gick snabbt dit och väl framme i den lilla byn(som jag såg det som)träffa vi Niclas. Gick igenom det lilla samhället(som Niclas envisades med att kalla det)till Niclas mammas café. Riktigt mysigt litet ställe där vi fick kokosbollar och cola, mums! Fick ju underhållning på köpet av Niclas låtsas lillebror Oliver, söt prick det där.
Vi fortsatte sedan till Coop för att köpa chips och dricka och började sedan vandra till Niclas. Väl där börja vi kolla på Pitch Black med Vin Disel, min älskling för övrigt. Såg kalrt på den och börade kolla på tvåan till samma film som hetter The Cronicals(stavning?)Of Riddick. Den var inte lika bra så vi stängde av den och började gå tillbaka mot tåget. Gick in på Lidl och köpt Tic Tac, min nya drog. Fortsatte sedan mot tåget och stod där tills det kom. Sa hejdå till Niclas och hoppade på tåget. Frusna som vi var satt vi och försökte få upp värmen och satt och prata om massor. Satt sedan inne på stationen och vänta på att vi skulle bli hämtade av mamma och pappa.
Åkte hem och mamma fixade soppa till oss att äta. Mamma som hade gjort bullar bjöd även på det och jag och Rebecca satt och prata om massor sen helt plötsligt började jag skratta (kommer inte ihåg åt vad just nu) duktiga jag lyckades ju då spotta ut en bull bit i soppan så det stänkte soppa över allt, skratt anfall jag ramlade av stolen och skrattade hysteriskt och även så Rebecca men hon lyckades sitta kvar på stolen. Med tårar i ögonen och små skrattanfall fram och tillbaka lyckades vi i alla fall äta upp soppan.
Vi började fixa oss och satt sedan och väntade på Ovää och Rasse. När de kom satt vi och prata och var galna som vanligt. Jag och Becczan åt sedan kvällsmat och gick sedan upp till gården. Vet inte vad det är men gården drar ner mitt humör något så otroligt mycket. Efter att ha varit där ett tag fick vi istället till mig och kollade film. Galna klubban här, JAAA! Rasmus drog vid halv 12 tiden och Robin och Simon stannade kvar till ungefär 1. När de hade gått gick jag och Rebecca och la oss på direkten och somnade ännu snabbare.

Idag;
Vaknar av att Rebecca måste gå på toa och då måste ju jag också gå upp, snark! Går sedan och lägger oss ett tag igen men enligt Rebecca fick jag inte somna om så jag försökte hålla mig vaken men då var det ju ingen vits med att ligga i sängen så vi gick upp och åt frukost. Började sedan städa upp alltihop och Rebecca fixa sig. Sen vid halv 2 drog hon och nu ska jag försöka börja plugga, SNARK! Jag är grymt trött och orkar inte plugga men måste. Ska gå och lägga mig åtta ikväll!
Skola imorgon och jag orkar verkligen inte med det, men nu är det bara 3 skolveckor kvar för min del sen blir det LANZAROTE!<3<3
Jaja jag skriver imorgon om kanske inte något litet inlägg senare idag.

PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar