20.3.09

in i sista minut

Sitter på golvet i Nils rum nu, vet inte varför jag sitter på golvet men jag är väl en Brandthovda mupp som Robin säger. Har packat allting, ätit, bäddat sängen och är i principklar med allt. Nu är det bara mamma och pappa som saknas. Klockan är 04:49. Planet lyfter 08:30 så den här timmarna tills dess blir väl att sova och har lovat att ring och prata med Anton. Sen vid 07:00 ska jag ringa och väcka Jimmy sa han, så han kommer i tid till skolan. Bra där Jimmy! Kan inte fatta att om tolv timmar är jag någon helt annanstans med ett helt annat klimat.
Hade faktiskt lite ont i magen i natt när jag lågoch tänkte på att jag kommer sakna en hel del. Om någon nu funderar på om jag saknar de, antagligen inte för om jag skulle sakna den skulle ni vara väl medvetna om det.
nej men nu är det dags att avsluta det här inlägget och låta bloggen sova en vecka innan den kommer till liv igen. Och då ska ni få höra, tro mig om alla små äventyr, haha!
Men tills dess, ha det bra och sköt om Sverige åt mig så länge.
BLUNDA GÄRNA NÄR NI TITTAR PÅ BILDEN, höhöhöhö skratta hästen(h)

ERIK HASSLE - BUMP IN THE ROAD och ERIK HASSLE - DON'T BRING FLOWERSAFTER I'M DEAD
älska älska älska

PUSEN MED ET S

1 kommentar:

  1. nu tänker jag svara på ditt vackra meddelande här :)
    asså det är lugnt om du inte förklarar hur du har det där borta, jag blir ju inte lite avundsjuk liksom? :D
    klart jag snokar åt det gummsi hihihihi (aaa)
    kom hem fort, det är faktiskt värsta vårvädret här, skitmysigt, säkert mycket bättre än ditt lanzarote hehehe ...
    saknar & älskar dej ! PPPPPPPUSS(k)

    SvaraRadera