10.3.09

Ena ögat har nog ploppat ut, tror jag tappat handen med, tänker på spanska(?), min fot vill inte hålla upp kroppen, jag är arg, jag är besviken, jag bryr mig inte, jag lever i min egna värld, jag lyssnar på musik på högsta volym och hör inte vad någon säger, jag och mamma ska beställa kläder från ELLOS, jag ska kolla desperate housewhiefs(stavnin?), jag tycker om Jonna hihi, Jonna och Paria får mig glad, jag saknar Rebecca, jag tror jag känner folk som visar sig vara helt annorlunda, jag trodde jag visste vad folk tyckte om mig men trodde fel, jag trodde du älska mig när du sa det men du visar det inte, jag vill till lanzarote nu, jag hatar spanska, jag börjar äntligen bli lite bra på spanska igen, jag saknar klas och nils massor och nu ska jag plugga mer och sen ska jag kolla på tv.

najs inlägg jag vet.

PUSEN MED ET S

1 kommentar:

  1. jag tror jag ska gifta mej med dej johanna :D lugnt för dej eller?

    SvaraRadera