15.3.09

ligger i tv;n framför soffan och kollar på bordet

Kvällen blev bättre än jag trott. Men slutade mindre bra, men det kommer jag till senare.
Gick upp till gården i väntan på att Robin skulle skriva. Blev aldrig så, så jag och Fanny gick till röda kiosken och möte Emilia och Fitim. På vägen till någons lägenhet hitta vi en lite för full man/kille som låg mitt i vägen. Stod och prata med han ett tag och lyckades ringa dit polisen så fick dom ta hand om han. Vi andra fortsatte till någons lägenhet och där var några haha. Mycket några här alltså menmen:) Jag occh Fanny hade tråkigt så vi drog tillbaka till gården men det tog ju sin lilla tid hahahahaha! Fanny kunde inte prata och det smitta av sig. Hon skulle säga att hon skulle hem och lägga sig framför tv:n men sa soffan och sen blev hela meningen konstig och sen blev allt konstigt, men kul hade vi! Efter att vi gått ett bra tag och stannat ett antal gånger så kom iv fram till gården där Simon står och gör exakt som någon kille säger och tro mig vad det var roligt att se. Dog av skratt. Kanske lägger ut videon sen. Jag och Fanny fickk sedan massage av Sara på gården och sen drog hon och Rasmus och jag satt kvar ett tag innan jag också vandrade hem. Kom hem till mamma och pappa. Haha sjuk familj är vi men jag älskar oss och speciellt er!!
Ligger nu i sängen och nu orkar jag inte skriva varför kvällen blev mindre bra i slutet för nu är den bra igen så nu ska jag äta chips och kolla på tv.

PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar