9.3.09

Sovmorgon och mätt som en plätt

Började inte förens tio i ett så gick upp klockan 12. Skönt värre att sova så länge, lite mer än 12 timmar, NAJS!
Hade i alla fall spanska första lektionen och hon var tvungen att gå iväg så vi var själva på lektionen. Jobbade kanske inte jätte bra men lite i alla fall. Hade syslöjd efter det och jag hittade min tröja som jag började på i 7an. Sydde dit armarna och lite sånt.
Åkte sedan hem och gjorde plättar åt mig själv. 44 stycken närmare bestämt, hehe! Satte mig sedan och åt 8 stycken eller något sånt, orkade inte mer haha!
Nu sitter jag och kollar på tv och ska snart gå upp till gården och jobba där med Par I A till halv 10, snark.

Kollade massor av kläder igår från USA, mums vill bara ha det på direkten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar