20.3.09

GRATTIS WHILLIAM LARSSON

whilliam, nu är du tonåring! Du är min absolut bästa vän den jag aldrig någonsin skulle kunna överleva utan. Du är den personen som jag litar mest på utav allt och alla, den jag vågar berättta allt för och verkligen visa vem jag är för jag vet att oavsett hur jag är eller vad jag gör så står du vid min sida och samma sak gäller dig. Jag hoppas du vet det. Jag vet vem du är vad du går för och därför skulle jag aldrig döma dig för något du gör. Du är Whilliam Larsson, världens bästa person som är värd det bästa. Jag kommer ihåg första gången du skrev till mig jag tyckte du var en lite skit Jag var små kaxig och du toffla. Ena dagen var du 95 och andra dagen 94a och sen 96a och ja jag visste aldrig vad du var egentligen. När vi sedan blev tillsammans och jag pratade bort 210 kronor på dig på bussen till en cup så visste jag på något sätt att du var någon jag skulle ha vid min sida länge. När jag sedan sa att jag gillade Robin Abrahamsson och inte dig längre och du sa massor av saker OCH JAG TRODDE PÅ ALLT DU SA DÅ så blev jag orolig att jag hade förlorat dig för evigt. men det hade jag inte, jag fick tillbaka dig det tog sin tid men nu är jag så jävla glad att jag faktiskt har dig i mitt liv och att du finns där för mig så mycket som du finns även fast det är en bra bit mellan oss. Du är verkligen min bästa vän Whilliam, och varje gång du är ledsen, nere eller något blir jag det med. För du är min andra halva en del av mig som får mig att orka. Jag hoppas verkligen du hittar någon flicka snart. Du är värd det bästa och allt i hela världen. Önskar jag kunde ge dig det men tyvärr jag är Johanna inte Gud även fast jag heter det i mellan namn Nej men hoppas det här duger ändå även fast du inte får hela världen, men det borde du få på din födelsedag.
GRATTIS WHILLIAM DU ÄR ETT ÅR NÄRMARE DÖDEN LEV LIVET FÖR FAN
mohahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar