19.3.09

otåliggggggg

Har packat allt nu känns riktigt skönt, tror inte jag glömt något i alla fall. Fast det har jag säkert men orkar inte tänka så långt. Kan inte sitta still sitter och gungar i stolen samtidigt som jag skriver. Är jätte glad och om ett dygn har vi nog precis gått till någon restaurang eller något, hoppas jag haha! ÅH jag vill nununununununununununu!
Dessutom känner jag mig jätte duktig, jag började sitta och äta kakor innan men ställde mig istället och laga mat till mig själv efter ett tag. MOHAHAHA! Skinka och pasta, very svårt haha! Sen var det packa dags. Provat lite olika kläder som man skulle kunna ha, säger ju bara en sak när jag kommer hem är det dags för sommar här i Sverige!
Blir ju i alla fall Irsta blixten och då hoppas jag på toppen väder som för två år sen. DET VAR NAJS. ÅH JAG VILL SPELA HANDBOLL NUNUNUNU!
Det är mycket man vill här i livet man vill men inte få.
Ååååååh jag vill till Robin också och bara få vara med han nu de sista timmarna innan jag åker. Tänk om han hade kunnat hänga med, paradis haha!


Haha, kul att allt jag skrivit hitills skrev jag för 3 timmar sen och sen glömde jag publicera, SMART JOHANNA!
Träffade i alla fall min babe, kommer bli svårt utan han.
Jaja, jag ska städa upp lite på rummet, sen duscha sen "ssova".

Vi hörs folket ha det bra i Sverige.

hejdå så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar