31.3.09

du är anund och jag är hög

Började dagen med ny elevens val, Vässa pennan. Lite små kul hade Christer Plan och han är grym! Efter det hade vi so. Fick våra omdömen, 9 över g och 4 g av 14 möjlig. Så något mvg har jag väl av dem som är över g, förhoppningsvis. Skulle sedan på föreläsning om Anundshög. Grymt tråkigt men jag och Jonna hade kul och smsa med varandra fram och tillbaka. Får sedan ett sms där det ståd Jag är Anund utan att tänka mig vidare långt för svarar jag Jag är hög. Fint att man bara ser Jonna bryta ut i skratt och tårar hahahah! Jag älskar henne!
Hade sedan lunch jag och Parian satt med Ahmen och Tom. Gick till Sannes Livs och köpte nya Sandwich, as go! Gick sedan till biblioteket där grabzen va. Satt där ett tag innan vi gick till engelskan. Gick väl inte toppen men men haha. Idrott som stod på tur efter det. Haha gjorde inte mycket sprang lite fram och tillbaka och så sen räckte det för min del haha! Skulle ha matte sen men jag och jesper var ute på egna äventyr haha. Kom lite sent men hade vikarie och han verkade inte bry sig haha. As skön lärare haha. Jobba ingenting menmen. Började sedan gå hem med Paria men fick sedan skjuts av Sebbe som cykla med grabbarna. Kom sedan hem och hamna här. Borde byta om till träningen nu och sedan åka till träningen.
Skriver nog senare

PUSEN MED ET S

1 kommentar:

  1. jag gråter av skratt nu hahahahha :D
    jag älskar dej johanna! <3333

    SvaraRadera