17.3.09

slö å slapp dag

Ja dagen blev inte bara att sitta och stirra in i väggen. Måla naglarna och rensa bland alla nagellack, yey en del var ju bara stora klumpar så kanske inte så jätte bra att måla med. Började sedan rensa och kolla vad jag hade i alla flytt kartonger som ska in på mitt rum sen. Hitta en del saker som jag ska ha med till Lanzarote också. Började sedan flytta in mina kläder i min garderob. Blev jätte bra nu ska det bara in lite mer lådor och sånt sen är allt klart när det gäller garderoben. Ska tapetsera snart och sen är de tinte mycket kvar innan rummet är helt klart, mumsigt värre!

Kul att jag måste åka ner till mormor och morfar under hela påsken så om jag nu ska till Åre så blir de tåre tills på torsdagen och sen på fredagen så blir det direkt ner till Varberg. Men men får väl se hur det blir. Har till imorgon på mig att bestämma mig, så imorgon kommer svaret.
Haha dessutom klippte jag av mina armband som jag haft ett år. Det var jobbigt och det tog emot hahahaha. Mycket minnen sitter det fast i dom.
Jaja, nu ska jag vandra iväg till Robban en stund och prata lite med han.


PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar