31.1.10

bilder från 28 Januari

Klicka på bilden om du vill se den större!
Kommentarer ?!?!?!

Halsband
Pigga killar!
Anton & Adnan
Anton tappa tummen ...
JonnaDonna
Brottning/Kramkalas
Träd
"Det här är en permanent penna"

Armband
Linnéa, Elin, Johanna,Paria och Josefin
Josefin, Paria, Elin, Kim
Fysiklektion
Skolgård
Sebastian och ljushallen
Ljushallen och människor
Simon Palm/Tall(det finns inga palmer i Sverige)
Vatten
Overhead
Målarstund
Anton e cool
Sebastian
Tompa
Torrboll
Uno
Novellskrivning
Adnan
Johanna
Josefin
Det här är min bästa vän
Hon är mongo , ja
Bilden är ABSOLUT inte redigerad de minsta lilla
Jag älskar min bästa vän
Även fast hon är mongo
Och även fast bilden är OREDIGERAD
Gitarrspelning i kyrkan (Y)
Anton
Viktor, Arild, Anton och Jonna
Ljushallen
Ahmed är lite trött..
Halsband
Fotograf; Erica
Erica
Josefin
Rasmus
Melissa Horn
André och Henrik
the one and only,
min älskling
Erik, André och André
Ericas hand och Emilias autograf eller något
JonnaDonnaaaaaaaaaaaaaaaa

1 kommentar:

  1. hoppas folk som inte känner mig har sett onormala bilder på mig också :):):):):)

    SvaraRadera