23.7.10

1 år sen


ett år sen bästa vän...
minns dagen som igår, platta håret och du skulle se hur långt det var PLATTA TUTTARNA, hur vi skulle sminka varandra som vi själva sminka oss, tog fram stålkastare och massor och kämpade, fotade runt i trädgården och fulade oss, drog till haga på kvällen och levde livet.
levde livet ihop, varje dag hela sommaren och sprang som galningar när vi träffades efter att inte ha träffats.
jag saknar det och jag saknar dig redan. bruttan träffa dig för fasiken för 2 dagar sen och jag prata sönder dina öron då och då hade vi ändå setts hyfsat nyligen, fatta hur det blir när jag kommer hem...

ville bara säga att jag älskar dig.
du är min absolut bästa vän oavsett vad.
visst du kan vara mega dryg och jag typ hatar sönder dig, typ skjuta skallen av dig moment men liksom det är väl sånt man överlever eller?
just kidding älskling, du vet att jag älskar dig hur dryg du än är.

it's us against the world





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar