25.7.10

Söndag 22.52

Jag har hållit på att ladda upp bilder nu i snart 3 timmar och har bara lyckats med 20 st hittills, kommer få ett allvarligt sammanbrott snart...
Har läst alla möjliga bloggar jag kan tänkas läsa, kollat igenom fejan minst 25 gånger, och gjort ja fan allt möjligt men uppladdningen är så jäklaaaaaaaaaaaaa seg!
Har kommit på att jag saknar Ellepelle också... hon drog ju till Spanien för en vecka sen och har en hel del att berätta när hon kommer hem, ÅH MAJ GAD...
Jag är rastlös, eller typ, sovlös... nja inte pip vet jag vad jag är men typ trött som satan men ändå pigg och typ uttråkad och lätt irriterad och har en pratande mage med, not good.
Sitter och läser olika förklaringar till varför jag har ont i magen. Vet ju inte om något stämmer men lika bra att kolla..
Nä ska göra något annat nu.. hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar