21.7.10

Onsdag 09.12

Sitter just nu i bilen på väg neråt i landet. Har lugnat ner mig lite sen jag skrev förra inlägget, usch fy och blä! Om jag sa att jag hata Tomas DiLeva så okej ja då visste jag inte vad hata var. Hata är ett starkt ord och det är de enda jag känner gentemot dig.
Nog pratat om det. Funderar på att att sätta på Dear John och titta på den. Fast alla säger att man gråter massor till den och känns inte toppen att sitta här och stört tjura. Vi får se helt enkelt, annars försöker jag väl läsa ut Twilight boken om jag nu hinner och orkar det. Kanske bara ska sova... jo blir nog det!
12.24 visar GPS:en att vi ska vara framme i Jönköping. Min bror hade glömt grejer hemma så måste lämna dem först. Sen fortsätter vi ner mot Varberg och jag hoppas innerligt att det är fint väder. Ja men skriver senare!

Världens bästa människor bredvid mig på bilden.
Världens bästa vän å Världens bästa pojkvän.
Snacka abstinens denna vecka efter dessa två..
mina droger och fan vad bra jag mår av dem!
Kärlek till er, mina bästa åttondelshalvor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar