25.7.10

bild från släktträffen 23 å 24 Juli

till en början är det många bilder på Nuxan men bläddra ner för de andra bilderna


Nuxan as I said


igen, och jag är fortfarande kär...


fortfarande...


en installation av blått å Nuxan å Aramis som busar


en installation av rött å en skogsdunge


trampcykel å hink och spår från ....


denna chokladdoppade buse (chokladdoppad=illa luktande gyttja)


älskade Nuxan å staty


Lasse och dansande Monika Klas och Tommy


Lennart, Lasse, dålig-syn-Johanna och Klas ska framföra sång å närbild på blåbär å smultron


ännu fler närbilder där alla är tagna med mina mellanringar jag fick i julas


en till, på min delade piggelin och sedan min efterrätts talrik


ännu fler närbilder, jag har precis börjat använda dom så förvänta er inte så mycket


söt kusin å ledsen bror


söt Nux å Aramis som agerar cirkus pudel


ljus å frukt


Sång dags å drink time innan maten


mamma skriver sång å Klas ska kasta pil


så bra gick det... och åter igen Aramis som pudel


i väntan på nästa lek och ensam solstol på stranden


Klas å Nils världens bästa bröder i hela världen!


Johanna som försöker hoppa dock inte med världens bästa fotograf - mamma å vatten


johanna hoppar å sjön


stranden å skogen


dunder starka Johanna not! men däremot starka M-L å Lasse


Nuxan å Monika har egen dragkamp å sjön


folket å folket


folket igen och bekymrad Johanna heheheheheheh


Klas gör reklam för Åbro och Jessica Basse å Nils spelar volleyboll


och Klas med å Jessica med


Å Markus å alla andra med å Klas packar väskan


Basse berättar att vi fuskar å mammas väderstation

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar