5.7.10

Måndag 21.51

Sitter åter igen i soffan och tittar på tv. Det är alltid här jag skriver haha... Eller oftast i alla fall.
Jaja, nog om det!
Åkte till läkaren som sagt, har fått remis till Hudkliniken så snart blir det väl fixat, inom 3 månader i alla fall. Efter läkaren åkte jag till Löga där jag träffa Malin, Jessica och Hanna. Låg där och stekte i några timmar och spela kort och hade det trevligt. Vid halv 4 cykla vi in till stan och jag köpte kol till vattenpipan. Efter det cykla jag Malin och Jessica till Gryta och jag och Malin slockna framför tv:n hemma hos henne. Vid halv 7 cyklade jag hemåt och åt med familjen. Jag som skulle försöka lära mig äta avokado gjorde ett försök idag, dock var den inte mogen så satt nästintill och spydde, inte okej.
Efter maten prova jag vattenpipan och satte mig ute med den och datorn. Kände mig lite mobbad sittandes själv där ute men det är okej jag är så cool ändå mohaha.
Har i alla fall redigerat klart alla bilder nu så nu ska jag lägga in dem. Hoppas jag hinner lägga in dem innan Jimmy och hans far kommer och hämtar upp mig. Sover hos honom och umgås med honom imorgon medan han fixar på båten.
Får väl se när jag skriver igen men någon gång imorgon antar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar