8.7.10

Torsdag 12.12

Malin - "vi ska åka tolv"
Johanna - "inte innan då?"
Malin - "nej men prick tolv åker vi"
ja och nu en så där kvart över 12 så har Malin och c:o fortfarande inte åkte. Hmmm...
Jag hade dessutom önskat att Jimmy hade vaknat så han kunde joina men nixpix grabben sover så sött så jag får cykla själv. Och nu svarar inte Malin på sms heller känns ju toppen det hära alltså.
Jäkla Jonna åker ju på kryssning också.. nämen gör så då aaaaaaaaaaah. Ja förresten ni kanske förstår att jag inte sov hos Jimmy som jag skrev att jag skulle... bidde inte så.
Ställde mig istället och gjorde pasta till min pastasallad istället. Nej men nu skulle de åka så nu åker väl jag med... skriver kanske senare ! You Never Know You Know


Jag älskar dig Jimmy Grandin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar