19.7.10

Måndag 21.05

"Är du allergisk mot ägg? Ja men då kan du inte ta vaccinet."
Börjar tröttna på mina allergier nu. Skulle ju ta det där TBE vaccinet eftersom jag har blivit lite rädd efter att ha haft min biff-fästing på armen, min icke sa nicke. Kommer dit och när de får veta att jag är äggallergisk så fick jag inte längre ta det. Måste ta det under uppsikt av läkare som med svinvaccinet. Bajsa, kommer snart tvinga mina föräldrar att betala sån där svindyr grej så att min äggallergi försvinner..
Förutom det har jag inte gjort mycket alls idag, har tänkt på att börja packa - men icke gjort det, har tänkt på att träna - men inte gjort det, har tänkt att resa mig från soffan och göra någon nytta - men icke gjort det heller.
Sitter istället och tittar på 40 Most Shocking Celebrity Divorces, lite roligt att se faktiskt. Var nyss Marlyn Manson (stavas han så?) och hans Dita vad hon nu heter, han är ju lite konstig tycker då jag. Förstår inte hur någon kan falla för honom, han är ju liksom skräckfilmernas värsta skräckfilm....
Ja får se hur resten kvällen blir. Åker ju tidigt på onsdag så funderar på om Jimmy kanske vill ha sov sällskap ikväll, för det vill jag ha, haha! Eftersom att han inte ska med kommer jag inte träffa han på över en vecka, låter säkert jätte lite för alla er andra men helt ärligt så har vi inte varit ifrån varandra en hel vecka sen han var i Turkiet i början på September förra året, så då kanske ni förstår att jag har det lite jobbigt haha. Lite ovant liksom...
Men vi får se helt enkelt, tror i varje fall inte det blir fler blogginlägg idag! Så vi hörs väl imorgon om jag hinner och orkar skriva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar