31.7.10

Lördag 13.48

God Morgon!
Sjukt hur man kan sova så här länge, och Jimmy sover fortfarande. Fast han somna ju senare också låg och kolla på någon komedi och väckte mig så fort han han skratta haha...
Orkade inte skriva något mer igår men var ju som sagt på stan. Jimmy åkte inte med och åt så åkte ner lite senare och gick och träffa Fanny på direkten vi vandrade runt i alla möjliga butiker och jag fick med mig två linnen hem. Vi avsluta med att sätta oss och fika på Cornetto och prata om massor. Vid 5 tiden tog jag bussen hem till min Jimmy och vi la oss och kolla på tv. Lite senare gick vi iväg till ICA och handlade mat och dricka till kvällen och gick sedan hem och åt.
När vi ätit upp så satte vi igång filmen The Wolfman och kolla på den. Dock blev vi lite störda av grannarna över som hade fest och Jimmy bad mig gå och kolla så dörren var låst så vi inte fick in några fyllon här. När jag kommer till dörren och tittar ut genom "titthålet" och ser någon stå där utanför och läser på dörren och ståår och ler som ett jävla fån innan han tar upp mobilen och börjar klicka på den. Då ser jag att det är min bror!
Det visade sig att han skulle på fest över och sen hade det blivit stopp i trappan och då såg han att det stod Jimmys systers namn på dörren. Lite sjukt sammanträffande haha!
När Nils sen gått och festandet fortsatte på övervåningen fortsatte vi se på filmen och när den var slut gick vi och la oss.

Vaknade ju som sagt nyss och ska väl vänta på att Jimmy vaknar så vi kan göra någon mat. Får se vad vi gör senare, är ju sista dagen här för imorgon åker vi på kryssningen så får väl ta vara påp tiden och bara vara här eller något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar