3.7.10

Lördag 19.26

Skrev inte igår igen för jag var lite upptagen hehe. Nej men efter gropen stressa jag och Jonna till stan för jag skulle tvunget till stan och köpa en shorts dress på Carlings. 124 kronor och skit skön är den hihi!
Efter det cykla vi till Valentino och åt pommes tallrik som vi fick en fluga i...... SPY!!!!!! Så jävla äckligt vare alltså flugan var typ friterad och bläääääää.
Vi åkte till mig och lämna våran ny in köpta vattenpipa hihi och åkte sedan till Berglund men möte först upp Malin och hennes vänner. VI var hos berglund ett tag sedan drog vi till Torris och var där resten av kvällen tills jag och Jimmy drog till honom vid halv 1 och sov och mös hela natten.

Imorse vakna jag vid halv 11 tiden och åkte till jobbet. Dött på folk var det även fast världens bästa Jonna var där och gjorde mig sällskap. Jobbade fram till 5 tiden och cyklade sedan hem och sov. Har nu vaknat och har lite ångest. Jimmy och hans polare är på stan och kollar på Timbuktu medan jag sitter hemma och kollar på Hajar Som Hajar WIHO!!!!! Hoppas på att maten är klar snart så jag kan åka ner och möta dem eller något eller åka med dem till Malin.
Fast vill se Timbuktu... jaja vi får se hur det blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar