20.7.10

Tisdag 20.39

Jag borde verkligen packa...
Vi åker imorgon bitti, närmare bestämt 7 har pappa sagt men som Jonna sa vid 11 imorgon säger vi väl "Är vi klara nu?" så åker vi en halvtimma senare..
Förresten är det en tjej/kvinna på Allsång På Skansen som nog kan allt.. nyss spela hon med tre trumpeter SAMTIDIGT, sedan spela hon Amazing Grace på säckpipa och nu spela hon trumpet och stepa, herregud!
Fast nyss så var jag tvungen att byta kanal snabbt som attan, Tomas Blä DiLeva skulle sjunga. Tur att mamma förvarna mig. Hatar verkligen den människan, okej ja jag vet att hata är starkt men är typ allergisk mot honom eller något. Börjar hyperventilera när jag hör hans röst och mår typ illa. Nej usch dra ut i rymden med dig.
Nu kom istälet Oscar Linnros helt OK låtar där va!!!!!!! Lite mer än OK faktiskt. Fast vad har han för frisyr, nja inte min grej det där va mohawk liknande fast med en touch av Stureplan? Nä inte fint.

Men slut pratat om vad jag tycker. Vaknade med världens bästa pojkvän imorse. Däremot var inte han vaken så låg och titta på hur underbart söt han är. Usch vad jag kommer sakna honom! Men han kommer hit ikväll igen hihi! Han får titta på när jag packar haha. När han i alla fall vaknat så åt vi frukost och efter ett tag åkte jag hemåt. Var hemma en stund och sedan fortsatte jag ner på stan och möte världens bästa vän Jonna. Gick och satte oss och fika, jag är ju sämst på att ta hand om in pengar säger jag bara. Köpte fika för 133 spänn!!!!!!!!!! Ångest efteråt OHJA! Usch...
Vi satt i alla fall och fika i flera timmar och hade hur mycket som helst att prata om. Tänkte på det innan, även fast vi smsar typ varje minut (kanske lite överdrivet men nästan), ses ungefär varannan dag och ja håller hela tiden kontakt med varandra så har vi ändå MASSOR att prata om när vi ses! Fast det är ju jag som står för stor del av pratet och min käften kan ju prata om det mesta oviktigt som viktigt så kanske inte så konstigt ändå.
När vi i alla fall fikat länge så gick vi runt på stan ett tag, köpte mig fjädrar på Panduro som jag gjort örhängen av när jag kom hem. Min duktiga vän Jonna köpta även ett armband och två ringar men som sen visade sig vara försmå för henne så dom blev mina hihihihi! Tog bussen hem vid 6 och har som sagt gjort örhängen när jag kom hem.
Men nu är maten klar och jag ska ta och äta och jistanes vad långt inlägget blev men men!
Lägger ut bilder sen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar