12.7.10

Måndag 22.41

Ja 100 kvar till 1000 alltså. Jag är ganska cool hihi. Den 7 Juli förra året hade jag skrivit 200 inlägg så på lite mer än ett år har jag skrivit 700 inlägg, insane..

Sitter ute vid köksaltanen med min pappa nu och dricker te. Vi är inte så värst social mot varandra men det är helt okej när det gäller oss, vi är liksom bäst ändå. Pratade nyss med mamma som befinner sig i Varberg. Hon hade det bra där nere och hade badat i havet flera gånger idag, avundsjuk om något! Om en vecka eller något åker troligtvis jag, mamma och pappa ner till Varberg. Förhoppningsvis får jag med mig Jimmy också men inget bestämt ännu och förstår om han vill vara hemma nu när det har den nya båten och umgås med min familj i en vecka har han ju provat på förut så vet inte om det är någon höjdare haha ;) Nej då vi får helt enkelt se hur det blir. Ska i alla fall på släktträff igen den 23 Juli precis som förra året, ska bli toppen.
Ja jag ska väl ta och redigera bilder från idag och sedan lägga upp bilder från Power Meet och idag här på bloggen. Men ska även försöka gå och lägga mig så snart som möjligt så jag orkar med morgon dagen. 31 grader ska det bli och jag och pappa ska troligtvis åka och köpa pool, hur underbart är inte det på en skala? HAHAH måste bara skriva att jag faktiskt RÅKA mörda en mygga precis. Satt nyss och jaga den med handen men när jag väl gett upp så flyger den ner och sätter sig på tangenterna och då jäklar fick jag död på den haha..
Nej nu ska jag väl avsluta här. Skriver väl imorgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar