4.7.10

Söndag 22.28

Hej!
Det blir inte mycket bloggande eftersom vädret är finare än vanligt och jag jobbar. Eftersom det var min sista dag så skulle Mattias köra med mig som en galning. Jag fick göra ALLT så var total död när jag kom hem men också så jäkla varm, vad är det för värme vi fått? Klagar inte har gärna kvar den året runt men liksom vart kom den ifrån?
Gick i alla fall hem vid kvart över 5 och ringde mor och far för att fråga var de var. De var på väg hem med båten så la mig och vänta på dem och städade undan lite på rummet. När de sedan kom hem tog jag och pappa bilen och hämtade upp Jimmy så åkte vi ut till Björn Ön och badade. Vi stannade inte så länge och åkte sedan hem och åt. Efter det har jag bara suttit och redigerat bilder och kollat på tv förutom en stund när Klas, Nils och Amanda kom hem och jag stod och prata med dem och rova min nya skjorta Klas köpt WIHOOOOOOOO!
Nej nu ska jag redigera fler bilder och lägga ut dem sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar