21.7.10

Onsdag 13.42

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH NO jag glömde min och min kameras ett års dag, buhu förlåt älskling det ska inte hända igen jag lovar!!!!!!!!!!!!! Hehehehehehe jag är uttråkad...
Sen jag skrev sista har jag hunnit, sova, fikat, sov lite till, läsa hela VeckoRevyn, titta ut genom fönstret, sovit lite till, ätit donken, tagit tråk-bilder på mig själv och nu lagt in bilderna och slagit på datorn och kopplat upp mig på pappas dongel. Alltså har jag gjort en hel del känns det som.
Såg precis jätte fina kossor, liksom RIKTIGA kossor. Svart-vita kossor såna tycker jag om, det är liksom äkta alla andra är bara kopior, fake och wannabes.
Åh läste igenom inlägget jag skrev igår. Jag borde nog ta bort det helt men känns så skönt att jag verkligen KAN jag kan få fram så mycket mer och stå för och säga så mycket mer än det som egentligen kommer ut ur min lilla käft, liten på jorden står i orden. Ett ordspråk jag tror jag fått höra ända sen jag lärde mig prata. Jag har alltid varit en pratkvarn något jag fick nytta av med två storebröder. En liten syster som inte kunde göra mycket mot mina stora starka bröder i fysisk väg men när det väl kommer till argumentation då jäklar. Fast det var jämt. Vi är alla sådana i våran familj, vi kan argumentera för det mesta bara vi själva tror på att det vi argumenterar för är rätt. Men har tänkt på en sak, på senaste tid har jag många gånger bara suttit och sätt på och liksom "observerat" istället för att lägga mig i med mina argument bara för att liksom kunna förstå hur andra fungerar. Men det har liksom blivit jobbigt längden för då samlar jag på mig så jäkla mycket så att när jag väl ska argumentera blir det en massa svammel av det istället. Hmmm nog pratat om det.
Eller pratat, skrivit då !
Nej nu ska jag ta och äta lite morötter från donkelonken och dricka fel bonaqua för de hade inte persika på shell....
Ska väl försöka läsa lite i boken också.
Skriver senare idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar