28.7.10

Onsdag 20.00

Sitter här i Pernillas lägenhet, alltså Jimmys systers lägenhet. Haft en händelserik dag minst sagt.
För 12 timmar sen låg jag på en madrass och sov nere i Varberg. Vid 9 gick jag upp och duscha och sedan åt jag frukost. Packade det sista sedan och vid 10 tiden börja vi resan mot Gbg. Väl framme tog vi ut pengar och köpte sedan McDonalds. Efter det små sprang jag till tåget och vid 12 lämnade tåget Göteborgsstation. Som tur var hade jag ingen som hade plats bredvid mig på hela resan så jag la mig på båda platserna. Vid 4 tiden kom vi fram till Vässan och där vänta Jimmy och hans pappa på mig. Vi åkte till mig så jag hämta lite grejer sedan stanna vi hos Jimmy ett tag innan det bar av ut till Maxi för att inhandla allt vi ska ha under tiden vi är här. Sedan åkte vi ju som sagt hit och nu har vi precis ätit McDonalds, igen för min del, usch not good alltså!

Men men, saknar redan Varberg och mor och far lite. Prata med bror nyss och tydligen har de sol där nere och hyfsat varmt, ja här sitter vi med dunder mulet och regn WIHO... nej usch jag är i alla fall glad att jag äntligen fått träffa min älskling igen. Ska väl ta och mysa med honom nu och titta på tv, får se vad vi hittar på senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar