11.7.10

Söndag 21.19

Sitter just nu ute på altanen och tittar på fotbollen med min far. Bryr mig inte ett piss om VM men resten av familjen gör så projektorn är framme och så väl bio duken och då blir det alltså fotboll som tittas på. Fast nu kom jag på en grej. Jag har ett Miami Medical avsnitt och titta på så ska nog vandra in och göra det.
Det tar förresten jätte lång tid för mig att skriva för två fingrar på vänster hand och ett finger på höger hand är in lindade i alsolsprit. Hade fått någon infektion igen så fingrarna har pulserat som sjutton innan och att åka ut och åka kneeboard(jaaaaaa jag har åkt det sjukt stolt att jag våga och kunde hihi) och få märlarvatten i fingrarna är nog inte toppen bra. Men i alla fall så skulle jag prova och se om det gick att få bort det genom att ta bort översta huden (känsliga tittar ombeds att sluta läsa nu...) nej men haha, men drog bort huden och ägnade mig väl åt en smärre operation. Så nu är svullnaden, pulserandet och det äckliga varet borta!

Skriver kanske senare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar