29.7.10

Torsdag 13.27

Helllu!
Sitter i soffan och har precis ätit frukost. Jimmy sitter här bredvid och båda har vi varsin dator är sååååååååå sociala, jag älskar dig ändå bebis!
Älskar diig speciellt efter att få ha kramat sönder din hand inatt, haha... Fy pip vad det åska och blixtra. Vi somnade i soffan med balkongdörren öppen och sen vakna jag vid 5 av världens jävla smäll och en stor blixt som lyste upp hela himlen och sen en typ flod som rann från taket. FIck panik eftersom att jag är sjukt rädd för åska och blixtrar så kasta mig på Jimmy. Vi flytta då in till sängen och han somna ju sött men jag låg mest på helspänn och krama hans hand så fort det smällde, usch fy och blä.
Ska ta och klä på mig lite sedan lånar jag nog Pernillas cykel och cyklar till Jonna ett tag. Hon åker i eftermiddag så ska hinna ses innan det. Jag skriver väl senare eller något.

glöm inte http://johannaedithphotos.wordpress.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar