18.7.10

Söndag 18.45

Märkte nu att ett blogginlägg jag skrev i bilen aldrig publicerades.....
Men hallå det spelar inte så stor roll för skrev ju inget mer igår. Hann inte haha... Var ju först och bada i Kvicksund inte Kolsva på ett fint bad där det dessvärre började regna sen så sprang till bilen...
Vi åkte då till Tuna Park och shoppade loss, hihi ni får se de senare på bilder. Vi åt även på Waynes och det blev en Nachos tallrik, grymt god!
Vid 5 tiden stängde dom och vi åkte hem. När vi kom hem hoppa jag iin i duschen och började sedan fixa mig för kvällen. När vi hade ätit , Jimmy kommit och jag blivit klar skjutsade mamma mig, Jonna och Jimmy ut till Vångsta där Wille hade inflyttnings fest.
GRYM KVÄLL! Med några smärre missöden så var kvällen i hel helt verkligen perfekt. Trevlig människor, världens bästa vän och världens bästa pojkvän. Tyvärr kom mamma vid halv 1 så då var det dags att åka hem men men vi hade hunnit med mycket kul innan dess!!
Jimmy sov sedan kvar här och vi sov ute på altanen halva natten eftersom det var så varmt inne men sen blev det för kalt ute och då var det svalt inne så då flytta vi in. Vi vakna sedan vid halv 2 och gick upp och åt lite senare. Han stannade till 4 tiden och då gick jag och sov en stund eftersom jag inte sovit jätte gott under natten. Vaknade nu för ett tag sen och känner mig äntligen levande haha! Sitter och kolla på tv och ska fixa bilderna från igår snart. Lägger väl upp dem sen antar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar