29.7.10

Torsdag 16.52

"meeeeen jag har bara reeeeeeegn hos mig, ja jag måste ha retat gudarnaaaaaa måste gjort nåt fel lalalalalala"
Tror det är Lena Ph som sjunger den låten, inte säker. Sitter här i soffan igen. Spenderar större del av tiden här, i soffan. Träffade aldrig Jonna eftersom hon skulle åka redan idag så blir inget med det bajs också ville vara med min bebis.
Men får tillbringa tiden med min andra bebis helt enkelt... bajs assa. Haha nej då så mysigt så. Sitta och titta på hur söt och koncentrerad han är när han spelar och bara... bara vara.
Vi får se vad vi hittar på sen. Kanske drar oss mot Bjur och umgås med grabbarna. Dock kom jag på att jag glömde min jacka i Varberg och endast har med mig två par lång byxor, mjukis byxor och baggy jeans och sedan bara shorts, nja shorts blir nog liiiiiiiiiiiiiite kallt idag.
Oj glömde att jag höll på att skriva men men ska mysa med Jimmy nu, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar