22.7.10

Torsdag 22.49

Sitter ute på altanen med far min bredvid mig. Nils har nyss anlänt och går nu och pratar med Klas i telefon. Folk kommer väl och går lite förbi vandrande då och då men de flesta börjar gå och lägga sig. om någon undra

Åkte ju som sagt in till stan med min mamma. Jag trodde vi bara skulle handla på ICA men hon ville gå i stan en stund och det var ju dumt av henne för då vet hon att jag måste köpa någonting så självklart blev det så, en shortsdress, ett par jeans och ett par trosor. Underbart, allt på REA också. Men det är ju min och Jonnas policy, bara REA grejer eller saker för undra hundralappen.
Men när vi i alla fall handlat så gick vi vidare till ICA och handla vad vi skulle där och sedan tog vi bilen hem igen. (hem=hem till mormor och morfar)
Jag gjorde lunch, lite för mycket dock så det hade räckt till säkert 10 pers till och inte bara mig, mamma och pappa. Efter maten hade äntligen solen tagit sig fram ordentligt och jag drog på mig bikinin och satte mig i en solstol på gräsmattan. Fortsatte självklart läsa i Twilight boken och nu har jag bara 100 sidor kvar, duktigt av mig. Sen har jag ju dessvärre 3 böcker till men men jag ska hinna med dem. När jag suttit ute i flera timmar var det dags att fixa sig inför kvällen och efter inte allt för långt tid var det dags för middag.
Har nu sedan suttit ute och ätit, spelat kort och bara pratat.
Ska redigera lite bilder och lägga ut de bilderna från igår också. Sedan ska jag väl sova inom kort så jag orkar med den långa morgondagen. Släktträff klockan 3 och är där hela fredagen och fram till lunch på lördag. Dessutom är det ur dålig täckning så tror inte jag kommer ha möjlighet till att blogga, eller rättare sagt vet att jag inte kommer kunna så skriver väl ett eller två inlägg imorgon bitti och sedan på lördag eftermiddag. Nej nu ska jag ägna mig mot annat, hädå.

Kvällenshehe;
NYA Aprikos/röd/rosa shortsdressen - Gina
Smycken - present från jimmy, present från emilia, ur o penn, lindex och gina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar