12.7.10

Måndag 18.50

Hallojsan!
Stekt jojjo_gv här...fy fabian vad varmt det är! Stod ju att det skulle regna och jag var faktiskt lättade över det men icke sa nicke. Vaknar upp till en soligt och stekhet väder. Eller jag jag börja med att vakna vid klockan 5 imorse helt av mig själv. Kanske var för att mamma var vaken och för att hon skulle åka iväg till min mormor och morfar vem vet. Det slog mig i alla fall då att jag inte hade den BLEKASTE vart mitt presentkort befann sig. Så vid 5 imorse sprang jag mamma och pappa runt och leta efter det. Mamma hitta i alla fall kvittot på att hon köpt det och pappa lovade att ringa till dem så fort de öppna för att se om det var okej.
Så vid elva vakna jag igen och pappa hade då inte fått något svar hos Make Up Store, eftersom de öppna elva. Så när de väl svara fick pappa förklara hur det låg till och jag fick det svar att jag var tvungen att ha presentkortet eftersom det var en kod i presentkortet som krävdes för att betala produkterna man får efteråt. Där av bröt jag ihop, haha, och stress-letade runt i hela huset tills pappa skrek att han hittat presentkortet, i plånboken fast typ gömd och jag vet inte vad. Hemskt lättad och glad hoppa jag in i duschen och klädde sedan på mig. Vid halv 1 skjutsade pappa ner mig på stan och jag vandra runt i min ensamhet tills det var dags.
Det skulle ta 50 minuter men vi höll på i över en timme men det var verkligen värt det. Fick lära mig jätte mycket och blev jätte nöjd. Valde sedan att köpa tre conceler, en pennvässare och typ ett balsam fast till ögonfransarna. Efter sminkningen vandra jag runt på stan ett tag i min ensamhet tills Jonna kom ner på stan och gjorde mig sällskap. Vi vandra runt i affärer, det shoppades på rea som jag älskar och fikades på Cornetto Bar. Vid 5 vandra hon till jobbet och jag fortsatte gå en stund tills pappa kom och hämta mig.
Nu har jag varit hemma ett tag och ska precis sätta mig och äta. Får se hur kvällen blir tror jag bara tar det lugnt här hemma. Sätter mig kanske och syr känner mig lite sugen på det. Vi får se!
Skriver senare eller lägger ut bilder på det jag köpt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar