23.7.10

Fredag 12.37

Godmorsning!
Har precis klickat hem SJ biljetten för nästa vecka så 12.02 tar jag tåget från Gbg. Lite blandade känslor över det. Vill faktiskt stanna kvar här det är liksom sånt lugn här och liksom verkligen avkopplande men vill samtidigt hem eftersom jag och Jimpan ska bo i hans systers lägenhet = blandade feelings alltså.
Men men, sitter och hån skrattar åt grannarna bredvid mormor och morfars hus. Imorse klockan SJU så körde dom i gång med en trimmer som låter HUR högt som helst verkligen öronbedövande typ. Blev så arg att jag helt seriöst låg och tänkte på lämpligaste sak att kasta i skallen på honom. Men nu när vi satt ute och åt frukost körde han igång igen men denna gången körde han rakt in i en stor sten, jag och pappa skratta så vi grät och efter det har ju inte timmern låtit speciellt bra om vi säger så haha.
Nej ska ta och klä på mig och packa ihop det jag ska ha med mig.
Och nu blev jag på skit dåligt humör för mamma kom in och stressa på. Skriver kanske senare vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar