12.7.10

Måndag 00.18

Tänkte bara skriva att jag förresten haft en helt underbar helg. Den bästa på mycket länge tror jag nog. Fredagen spenderades hemma hos Erica till en början med att vi satt ute och prata och sola i hennes trädgården med underbart goda scones och en kopp te. Senare på kvällen var jag nere på Power Meet med helt otroligt bra människor. Gick runt bland allt drägg och avgaser och hade det trevligt. Natten spenderades sedan med Jimmy och morgonen efter åkte vi och hans pappa ut med han och hans pappas båt. Var ute i några timmar och åkte ring och Jimmy åkte knee board. För er som inte vet vad det är så är det typ som att åka vattenskidor fast man står på knä på en och samma bräda. Det blev även en god mjukglass med jätte äcklig våffla innan vi åkte hem. På kvällen åt jag hos Jimmy med han och hans föräldrar och farföräldrar. Jätte god mat och trevligt. Kvällen spendera vi framför tv:n med lite Deep Blue Sea och brons matchen i VM (fyfan vad icke mindre intresserad jag kan bli säger jag bara) vi åkte även hem till mig igen för att hämta mina grejer till morgondagen och för kvällen eftersom det bestämdes att jag skulle sova kvar en natt till. Imorse vaknade vi vid 12 och åkte då iväg ut med båten igen. Denna gång åkte Jimmy knee board och vattenskidor och jag den coolingen åkte knee board som jag skrev i inlägget under. Riktigt roligt och härligt var det. Dock inte lika härligt när man ramlar men men det är sånt man får ta. Efter några fler timmar på sjön och en skön bränna så åkte vi hem. Jag och Jimmy la oss och vila en stund innan vi fixa mat och fortsatte sedan vila efter maten, denna gång till One Tree Hill åh vilket grymt program!!
Vid 7 tiden drog jag mig hemåt och åt middag med familjen och har sedan tittat på Miami Medicals, VM final (WIHO -.- -.- -.-) och nu ligger jag i sängen. Ska ta och sova nu så jag orkar upp till imorgon. Ska på sminkning vid ett och vet inte än om jag ska åka ner till stan innan eller om jag ska gå på stan efter, I-lands problem ohja! Jaja vi får väl se. Resten av dagen vet jag inte hur den ser ut men det får vi väl helt enkelt se! Skriver väl när jag skriver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar