25.7.10

Söndag 20.58

Jävla mag jävel. Förlåt för svordomarna men har så sjukt ont i magen att jag inte vet vad. Jag brukar alltid ha ont i magen när vi ska åka iväg någonstans, eller har fått de nu de senaste gångerna men de brukar gå över efter bara någon dag. Men nu har det gått en vecka och det försvinner inte. Jag känner mig jätte hungrig och verkligen sugen på något att äta men så fort jag äter så får jag såna kramper i magen att jag vill gråta och bara vill spy upp maten igen. Och det spelar ingen roll om jag äter lite eller mycket, nyttigt eller onyttigt eller ja vad som helst inte ens dricka kan jag utan att känna av lite smärta och att magen pratar där inne. Så sjukt fattar inte vad det är med den...

Ligger i alla fall uppe i soffan med vetekudde och försöker få bort mitt magont om det nu går. Dagen har väl varit händelserik utan större förändringar om man kan säga så. Har åkt runt med bilen här i Varberg och utanför Varberg hela dagen för att hitta en sommarstuga. Hittat 2 tomter men där det måste byggas hus, dras dit vatten och el och huggas ner lite på och hittat ett jätte fint hus som tyvärr är en arrende tomt. Så vi får se hur det blir pappa skulle ringa runt lite imorgon och höra sig för.
Vid 6 tiden var vi i alla fall tillbaka hos mormor och morfar och mamma satte då igång med maten och efter ett tag var det dags att äta den. Nu efter det har jag haft så ont i magen så har bara legat här i soffan med datorn och redigerat bilder. Ska ta och lägga upp några även fast det ta sån jäkla tid men men.

Bild från igår, himlen var ju hyfsat cool eller vad säger ni?
Bilden är, tro det eller ej, minimalt redigerad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar