17.7.10

Lördag 00.36

Ja ni ser rätt, jag skriver igen. Har inte haft tid/ork/lust eller varit väder för att blogga. Har flera gånger tänkt att nu jäklar ska jag, men icke sa nicke så blev det inget.
Men i tisdags, jag och pappa skulle ju och bada.. jo det sluta ju då med att vi hamna på ett nakenbad, illa! Pappa föreslog att vi skulle åka till några jätte fina klippor bortanför Ängsö, jo men visst tänkte jag och åkte med. Efter en lång biltur och promenad i skogen med alla mygg så började vi äntligen närma oss vattnet, när vi helt plötsligt får möte av en man i klädd, t-shirt... ja BARA t-shirt!!!! Hmm lite jobbigt men vi fortsatte gå och kom sedan fram till ett nakenbad. Som tur var hitta vi en lite klippa där vi kunde slippa alla nakna människor så där låg jag och pappa och sola MED badkläder.
På kvällen sov jag sedan hos Jimmy tills morgonen efter då jag åkte iväg till gropen med Jonna och Malin. Vi gick sedan sällskap att resten av Gryta tjejerna och Jonna åkte hem. Var i gropen fram till 6 tiden då jag åkte hem och åkte sedan ut med båte tillsammans med bröderna och Amanda.
Torsdagen spenderades i trädgården i en solstol och med första Twilight boken. Det kändes och syntes senare kan jag säga, herregud vilken rand... På kvällen åkte jag och Klas ut med båten en sväng och sedan sov jag hos Jimmy.
Idag eller igår blir det ju nu, vakna jag upp bredvid världens bästa pojkvän. Du är den underbarast människan jag känner och du gör mig lycklig, jag älskar dig mer än ord kan beskriva. Vi åkte i alla fall ut med båten tillsammans med hans far. Var ute flera timmar och sola, bada, åkte kneeboard(nu kan jag svänga också wihoooo) och titta när min duktiga pojke åkte wakeboard. Efter båtturen åkte vi och åt mjukglass och sen hände det riktiga äventyret, vi fick punktering. Men vi lyckades byta till reservdäcket som såg ut att vara till en traktor från 40 talet eller likande... och det var tack vare mig som vi hitta hur vi skulle få ner däcket hihi, grymt stolt!
Ja i alla fall, sen nu ikväll har jag spenderat min tid tillsammans med Jonna, Hanna, Anton och Philip som kom en kvart innan jag drog vid gropen. Har tittat när de har badat eftersom jag glömde badkläder, har röktvattenpipa, har tittat på när skogspojken gjorde upp eld och har haft det allmänt bra.

Nu fick min vecka KORTFATTAT hmm och inlägget blev ändå långt, not good alltså!!
Imorgon åker jag och mamma och badar först och sedan åker vi till Tuna Park och shoppar hihi. På kvällen är det nog inflyttnings fest hos Wille som gäller, vi får se hur det blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar