4.12.09

Fredag

"I here Jerusalem bells are ringing, Roman Cavalry choirs are singing.." Sitter och sjunger och spelar gitarr. Viva La Vida by Coldplay blir det som jag ska redovisa på musiken. Älskar låten och går riktigt bra hittills. Men har ju inte ägnat mig åt det här hela dagen.
Nej jag började skoldagen med Lucia träning, undra om vi kan lyckas få ett bra framträdande får väl bara hoppas. Fortsatte sedan sjunga och dansa runt tillsammans med Erica innan vi hade "solo" träning även fast vi är 4 stycken haha. Sedan var jag tvungen att springa till spanskan där vi skulle göra julkort och efter det blev det snabbt till matte lektionen. När matten var slut så var det dags för den efter längtade lunchen men åter igen, maten var slut. Fisk i äggsås fanns kvar(mår illa bara av att tänka på det) och jag tänkte jag frågar väl i alla fall om de finns något annat till mig. Någon kaxig ny mattant svarar då, inte vet jag du får väl ta det här, eller det här eller något jag vet inte riktigt. Jag kände att mitt huvud var nära på att sprängas av aggressivitet så vi bestämde oss för att gå. Då skriker hon "Ska ni gå nu? Var såna då ha en bra helg god jul gott nytt år glad påsk eller vad fan ni nu vill om det inte duger." ehm ? lätt stött brud det där.
Möte mamma vid Centrum så fick pengar till mat, tack, och åt sedan på Valentino tillsammans med Jimmy och nästan resten av hela våran klass. När maten var uppäten var det musik dags och jag började träna på Viva La Vida. Gick inge vidare där eftersom att alla spela olika instrument och jag fick riktigt ont i huvudet. Gick istället till ljushallen och dansa och sjöng och var galen med Jonna älsklingen. När sedan Emilia slutat gick vi iväg till bussen och åkte ner och möte Erica. Vi gick runt och leta efter tomte kläder men tröttnade till slut och hamnade på caféet cornetto. Chailatte och Chokladboll mums!!! Satt sedan där i 2 timmar och prata om massor otroligt mysigt! Ni är så bra tjejer något väldigt speciellt!
Douglas kom och gjorde oss sällskap och följde sedan med oss runt på stan. Sjukt kul hade vi! Inne på HM kom ändå den roligaste överraskningen. Träffade Sofia, Kajsa och Lajno några tjejer som är otroligt saknadeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Kände mig så över lycklig när jag träffa allihop kände den där känslan jag alltid hade förut när jag umgicks med dem. Känns så sjukt att jag tappat dem allihop, skulle verkligen offra mycket för att få tillbaka samma vänskap med allihopa!
Alla minnen, alltihop åh kan inte låta bli att le extra stort när jag tänker på er. Ni får mig otroligt glad hoppas ni vet om det.
Efter 5 timmar på stan skjutsade Ericas pojkvän hem mig och henne. Jag hem till mig själv alltså haha. Satte mig i köket och gjorde pappa och mamma sällskap innan det blev mat och Idol tittande. ALLA TRE ÄR JU SÅ BRA! Alla tre kan vinna tycker jag!
Nej nu ska jag avsluta det här inlägget och vänta på att Jimmy kommer. Han sover här över natten men får åka hem imorgon haha eftersom jag ska iväg och träna med pappa imorgon igen, SKÖNT!
Hare näjs vaaaaa!

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar